CRAZY :)

ja, helgen har varit galen typ.
Jag har haft sjukt kul :)
Druckit allt för mycket och umgåtts massor med mig själv.
Det blev som vanligt, jag försvinner.. men på slutet hittar jag alltid någon som vill ta hand om mig (a)!

Tacka någon god för magnus och marcus!
hade trevlig förfest, utekväll och lite allt möjligt :D

Ikväll är det repande med bandet och lite öl/vin som jag förstod det..Men vi får väl se.
Idag har jag iallafall jobbat, och idag var JAG dagens hjältinna :)
*wiee*

Kaos x 1000. Men det finns inget Emma inte klarar av ;)
Kort och gott sagt.. kan jag säga att 15:02 var allt klart!
SPEED it's called :)

Annars har det inte hänt allt för mycket... inte någon som jag känner att ni behöver veta iallafall..
Eller kanske, jag har shoppat.. massor. igen.
=D
Och det känns underbart!!

Jacka, klänning, lite makeup(bara eftersom jag inte hade med något igår), underkläder, skjorta. typ.
Vågar knappt kolla mitt konto efter denna veckan.
TUR att skattepengarna kommer snart :)
Jag är fett nöjd iallafall. Jag ser faktiskt ganska cool ut ;)

men men, nu börjar det närma sig att åka iväg.
Synd att jag har så sinnessjukt ont i magen bara.



Fortsatt trevlig kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback