Det är verkligen inte gott...

att äta flugor.
Att cykla till gymmet gick bättre (när det gäller den biten än hem)
Nu vet jag för övrigt att det tar ca 20 minuter att cykla i nice tempo.
Hann dit och gå lite på rullbandet innan Bodycombaten började :)

Efter ett 1-timmes hårt pass var det bara att ta på sig hörlurarna och cykla hemåt! UNDERBART!
Mitt nya liv (som jag startar sisådär 4 ggr per år) har fungerat riktigt bra än sålänge :)
Jag funderar på att satsa på 5 kg less.. då skulle jag vara nöjd :) Plus en massa muskler och platt mage.

Börjar ju inte förren 9 imorgon, så blir nog gymmet innan (de öppnar väl 7?)
Jupps det gör dem!
Hinner man köra 1 timme, sen blir det dusch och sedan köra till jobb :)
Efter jobb ska jag hämta mamma imorgon, och efter det tror jag att det är teater? Någon som vet?

Jag har funderat över (ganska många saker i mitt liv) speciellt  2 saker nu.

1. Jag borde kanske lära mig spela GOLF? (Bea får hjälpa mig)
2. Jag ska springa Göteborgsvarvet 2010 (hjälp?)

Sedan har jag ju en 3:dje sak också.. men den tar vi nog inte här.
Något jag inte heller ska diskutera är mina STÖRDA drömmar (igen)
Samt min mammas kommentar hon fällde igår.. haha... det var ju bara lagom pinsamt.
Ibland ska de bara vara tysta, speciellt om de besöker mitt RUM!

Men men, nu ska jag duscha, packa ihop saker till imorgon och sedan lägga mig i sängen och hoppas på att någon rolig joina mig... (in my dreams) men åtminstone över nätet!


Borde jag flytta till Stockholm?
Eller kanske Göteborg?
Eller ännu längre bort?


Kommentarer
Postat av: frida

TILL GÖTEBOOOORRG :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback