En millimeter.

tusentals millimetrar...
GAH jag blir verkligen galen på dessa!
Det kliar över hela kroppen! (och nej Malin, jag har inte skabb)

Gick upp 05:15 imorse för att köra till jobbkom fram i rättan tid och allt :)
Och nu kom jag precis hem...
Kan väl säga att jag känner mig ganska slut ! Men det blir ju lite pengar iallafall. Imorgon blir en minst lika lång dag..
Efter träningen ikväll blir det nog sängen direkt :D *skönt*
Nu har jag iallafall både huvudvärk och trötthet, då kan endast 2 saker hjälpa... och eftersom att den ena är fett utesluten får det bli träning.
När jag kommer hem blir det min chokladdryck :D


Igår skickade jag ett mail till Gabriel. Idag fick jag svar.
Kort. Kallt. Opersonligt.
Tack.

Jag ser iallafall fram emot denna helgen :) Tror något bra kommer hända. Det känns så.
Varför stressa? dagarna kommer ju ändå.

hade en trevlig kväll igår, slappe och bara vara kväll.
Det var sjukt längesedan jag kollade på en film.
Lite synd att jag skulle upp så tidigt bara.. men allt går ju om man vill! :)

*försöker få upp syster ur sängen*  Träningen börjar 19:20. Hon väntar ut mig. Hon kan fetglömma att hon inte ska med.
Det påminner mig om att jag måste byta om... typ nu.



Jag känner en lättnad.
En glädje.
Och nyfikenhet.



Vi hörs senare.
NU: BODYCOMBAT!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback