Folk säger så mycket.

- Jag borde inte vara så misstänksam
- Njuta mer.
- Se inte alltid olycka.

Men en känsla är fortfarande en känsla.

Jag må vara en kall människa.
En som är rädd för känslor.
En som ....


Kan det beror på hur det alltid slutar?
Kan det bero på den där känslan?
Jag avskyr när den kommer. Men jag avskyr ännu mer när jag går på den.

Jag vet att i mitt liv poppar allt upp samtidigt.
- Det finns säkert en mening med det också.



Jag vill inte läsa andra människor.
Just nu vill jag nog vara ifred.
Eller övertygas.
Jag vill träna.

Dessutom är jag fett opepp inför helgen.
stanna hemma?

JAG SKRATTAR ÅT DET ! HAHAHA
- för ingen blir lyckligare av att se mig gråta.

Ikväll ska jag dock vara snygg som fan och bara tänka på mig själv.
Allt annat är borta.
Jag är min egen och ingen annans, ingen ska få förstöra för mig.


(inte ens min syster kan jag prata med.. på 2 veckor)


TREVLIG HELSINGBORGS-FESTIVAL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback