Full, fullare.... Emma?

nja.. det vett i tusan.
Kan nog räkna upp en del som är värre än mig ;)

Igår mådde jag dock inte så bra (inte pga spriten, tack och lov) Jag vet faktiskt inte varför? :o/
Ont i magen, mådde illa, typ varm, blek.. ja you name it!
Tur jag hade någon som tog hand om mig, (nej, det var inte mamma) Jag kände mig helt konstig när jag körde in för att repa.. och efter det blev det bara värre.

I vilket fall beslöt jag mig för att gå till jobb imorse i vilket fall. Jag mådde bättre 05:15.. blev dock lite sämre längre fram..
men nu är det ganska bra igen.
MYSKO!
Jag har också bestämt mig för att träna idag :) wiee.. vad gör väl lite magont? bättre med det än ont i foten.
Ska försöka träna mycket denna veckan.. förra veckan blev det ju bara 1 gång!!
Sen att det blev väldigt mycket fest gjorde kanske inte saken bättre...
men nu är vi tillbaka till det vanliga tänket :)

Andra lyckliga nyheter är:

1. att jag ska vara själv ganska många dagar:
Denna vecka:  tors-lör
Nästa: fre-ons
FEST? JA :)
Kan dock inte komma på när, vem och liknande.
Men fest är ju inte så svårt att fixa.. har ju ett helt hus för mig själv :)
Efter det bär det av till Norrland!


 
2. Jag blev "jagad" av en polisbil idag...eller jag trodde det. haha
jag körde lite (men bara lite) för fort. Och så från ingenstans dök en polisbil upp bakom mig!!
Men, ja, efter typ 5-7 minuter blåste polisbilen förbi mig :) (ganska mycket snabbare än 90 km/h kan jag säga.)



3. Detta är dock ingen rolig sak.
JAG ÄR SJUKT FÖRBANNAD OCH IRRITERAD.
J-vla Litauien. Hur fan kan det en så idiotisk lag som att "man inte ska få lov att uttala sig positivt om homosexualitet i skolor eller på andra offentliga platser där barn och ungdomar kan vistas"
För helvete.
Vi lever på 2000-talet. Denna lagen är diskriminerande och oerhört kränkande.
Detta borde innebär att Litauien inte får vara medlemmar i EU längre.
De borde åka ut direkt.
Vi kan ju låta Litauien ta länder som Saudiarabien och Iran i hand.

Fruktansvärt.
Jag är bestört.


Nu ska jag göra mig iordning för träning.
puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback