Godnatt.

Innan träningen tog jag mig en liten tupplur.
Väcktes efter 10 minuter då "wink" gave me a call.
Tog typ 1 minut innan jag fattade vem jag faktiskt pratade med :P haha..
Det var trevligt iallafall :)

Tog mig till mitt bodycombatspass och körde rejält :)
Kändes mycket bra!
Imorgon är det gym!

Jag är sjukt korkad.. (idag igen tänker ni säkert)
Och ja, jag är trippelbokad.
Men jag ska fixa det!
Fixar Emma :D

Jag hittade förövrigt kabeln till mobilen..
men bilderna var väl inte någon hit direkt.
suddiga, fulla och fula? haha
det märks ju när det används som mest.
Tänker iallafall lägga upp en bild på mig från studenten 09. (här sitter jag i bagaget i vår bil)



hahahahhaha... denna sammanfattar hela sommaren PERFEKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback