helt slut.

Jag har varit sjukt duktig idag.
Cyklade både till och från Ängelholm. tog typ bara 30 minuter... dubbelt så lång tid som med bil (om man kör sakta)
Har svettats otroligt mycket idag, men det r nice.
Imorgon blir det gym kl 7.00 igen.
Jobb 9 igen, efter jobb ska vi ju hem till Malin.

Jag hoppas att det kanske blir stan imorgon ändå.. Jag kommer vara helt död på lördagen, men skit i det :P
JAG ÄR SÅ SJUKT VARM!

Ibland blir jag bara så trött och ledsen på vissa personer, orka.
jag vill verkligen göra mitt bästa.
men vissa saker räcker inte.
Alla kommer till ett stadie då det krävs lite mer än att bara lalla rundor.
Jag är där nu!


Det skrämmer mig också att jag känner som jag gör. Eller snarare att jag tänker som jag känner?
Jag litar aldrig på något.
tar inget för givet. Jag försöker att inte ens hoppas.
Man blir oftast besviken.

Just nu är jag dock inrutad på mitt mål.
Träning, jobb och kvalitetstid med syster/familj/vänner.
Öva med bandet också :)
En tripp till Sthlm, GBG och Skellefteå hoppas jag också på!

Värme, ja tack!
Men jag vill gärna kunna sova.
Får väl försöka med det nu, klockasn ringer ju 6.15.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback