Hur kysser man någon första gången?

Det är alltid så svårt att veta.
Jag antar att det är därför många föredrar fyllehångel. Då blir det mesta lättare.. åtminstone på det planet.
Själv minns jag inte hur man gör något av det. haha.
jag känner mig verkligen som en ungmö.. vilket jag egentligen kanske inte borde?

Den senaste tiden har jag läst en del bloggar om liknande frågor.
Egentligen har jag hur mycket som helst att tycka till om, men jag orkar inte.
Men just frågan om när första kyssen ska komma, är egentliegen det enda viktiga.
Resten kommer.
Men första kyssen är alltid jobbigast.. att ta. (eller ge)
Om det går för lång tid kanske den aldrig ens kommer?


Helgen har gått fort :/
Den har varit trevlig och mysig. Har inte varit hemma så mycket dock.
Har blivit en hel del musik, film och alkohol. Inte mig emot dock.
Mamma&pappa har kommit hem, och huset står kvar!
Syster är glad för att Kim snart kommer hit..
och jag är glad för en massa saker.
En av dem är att jag är ledig i 2 dagar till :) jag börjar uppskatta ledigheten... hör och häpna? ;)

Har sjungit med bandet idag, och jag tror det går bra.
Fyra låtar är helt klara nu iallafall

1. Losing my religion
2. About a girl
3. Unchained melody
4. Utan dina andetag


Ska kolla på Chasing cars och Use somebody tills nästa vecka.
Det ska nog fungera.


Nu i helgen har jag även spelat teater. kan väl inte påstå att det gick som jag hoppats. Men var säkert mer min känsla än vad andra tänkte på. Men så är det ibland. Jag får kanske en tredje chans verkar det som :)

Jag har verkligen ingen aning om vad som händer imorgon. Vet bara att jag ska träna :) Gym kanske?
Har inte tränat sedan i torsdags... gahh!
Vi får se vad som dyker upp. Jag börjar åtminstone se någon form av reslutat,
Nu får jag lyssna lite mer på låtarna. Sen ska jag njuta av att sova i min egen säng inatt... (andra gången denna veckan)
och kolla i La Redoutes katalog.

Puss & Godnatt






En liten bild till ert förfogande.

Kommentarer
Postat av: skåne

...tradit att ente få ens 1 puss...

2009-07-13 @ 02:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback