Hur livet ter sig är ännu okänt.

Kom precis hem efter att ha övat på min låt inför begravningen som börjar klockan 11.
Det är egentligen ganska underligt hur man lyckas stänga av alla känslor för att sjunga, men samtidigt frambringa så många känslor hos de som lyssnar.

Jag undrar över hur det kommer sig att vissa får ett långt liv, andra ett kort.
Kantorn (som jag aldrig tidigare träffat) undrade samma fråga.
Han sa att damen som begravs på fredag blev 94 år, men idag blev pojken bara 16 år.
Hur ter det sig?

Jag är dock tacksam över att man inte vet hur länge man får stanna på jorden, tänk vilken ångest man hade fått leva med då. Allt kan hända, när som helst.
Man måste därför ta vara på varje stund och tillfälle.


Nog om tråkigheter!
Idag åker som sagt mina päron till Norge! yeah!
Jag och Elin ska försöka att inte döda varandra ;)
Idag ska vi träna på gymmet efter begavningen, kanske städa lite.
Ikväll tror Elin att hon ska till Båstad och (till skillnad från henne) vet jag att jag ska till Helsingborg.
Detta ska vi ta ett snack om ;o) haha

Ja, annars är det nog ganska dött på alla andra fronter. shit vilket tråkigt inlägg (liv?!)
Är nog bestämt att vi åker tillbaka till Stockholm den 7-9 augusti :)
wiee.. fan vad nice! fler nattklubbar? ;) Hoppas Sara kan joina! (måste skicka till henne på FB nu)
*done*

Ser fram emot denna tisdag! TRÄNA! :)
Kan ni förresten fatta att det är den 7 juli idag? hur moget är det liksom? shit.
Jag fattar nada.

men men.
Adjö mina älskare :)
Talk later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback