Jag älskar att vara besatt.

Det slog mig just..
Shit, är det hälsosamt?

Jag kan bli besatt av det mesta.

Skor är jag alltid besatt av (och vill vara)
Olika prylar.
Dieter.
Träning.
Jobb.

Dock vill jag förtydliga att detta inte innefattar människor vilket inkluderar artister, skådespelare och liknande.
Enbart prylar och fix ideér.

kan min besatthet bero på att jag umgås med för lite människor?
Att jag är sexuellt frustrerad?
Trött på livet?
behöver spänning?
Eller är jag bara sådan?

Jag borde sova, har satt kl på 06:15.
Klockan 7:00, kanske lite efter, ska jag befinna mig på gymmet som sagt:)
Duktiga Emma, here she comes!

Är väl inte egentligen jättetrött, men man måste passa på att sova när det är lite svalare.
Sen vaknar man vid 5 och kan inte somna om.

men men, man får väl försöka. Godnatt.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback