"Jag är inte riktigt trött än"

Jobb 6:30.
Tills 15:00.
Till Fritz i 2,5 timme.
Hem, äta.
Träning i 1 timme. BODYCOMBAT!

Jag slutar aldrig att försvånas.. eller snarare har jag nog svårt att förstå hur det är möjligt att svettas så mycket. Jag slå fan rekord varje gång jag tränar känns det som.
Det är så sjukt underbart att träna. Jag tar verkligen i tills jag i princip spyr.
Jag förstår inte hur andra gör när de tränar.
Det ser ut som det står och solar eller väntar på bättre tider.
Det är banne mig tur att Johan är där.. och tränaren Jens då.
Annars hade det varit rena solsemestern.

Det ska vara tempo, svett och ja, gärna blod och tårar!
Efter mitt svettiga pass var jag tvungen att springa lite.
Inte långt. Men dock 1,5 km.
Jag måste börja löpa mer.


Kom hem, drack(dricker) vin, ätit räkor och liknande.
Några godisbitar likaså :) Tog en dusch.
BLEV JAGAD AV EN FÄSTING OCH SEDAN EN SPINDEL! GAHHHHH!!!!
Jag förstår inte varför folk skrattar åt mig?

Imorgon är det jobb, Fritz och träning.
Vad mer?
Och ännu viktigare, vad händer i helgen?
GIVE ME!!

En film, chill och popcorn?
- tell me.


Puss & Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback