"Kärlek är ett brev skickat tusen gånger"

Jag tror jag kan lyssna på den låten hur många gånger som helst.

Jag känner mig som en lite bättre människa nu än tidigare. Har haft sjukt dåligt samvete sedan igår. Jag är rädd att jag var otrevlig mot en person jag verkligen inte ville vara det mot.
Jag har insett att jag snart nog ska ha min "tjejvecka"
Jag är ledsen, negativ och svullen.
Jag brukar bli det en gång i månaden... iallafall mer än jag brukar ;)

Nu ikväll var det räkafton på båten. Jag kunde typ inte äta någonting.
Några svenska män var ovanligt otrevliga mot mig. Det hade inte rört mig om jag hällt ölen över dem.
Mamma hindrade mig dock. De var sjukt fulla, så det hade inte lönat sig.
men ändå, sjukt dålig stil.

hade på mig mina nya kläder och skor idag, kände mig iallafall lite fin. Lär nog inte ha högklackat imorgon dock. haha.. vill definitivt inte förstöra mina nya älskade skor :)
Jag hoppas bara att foten blir bättre... just nu är den ganska kass.

Imorgon är det jobb.
Sen blir det väla och systemet :)
Ska försöka komma inom gymmet också, behöver verkligen det.
På kvällen har jag egentligen bara 2 måsten och en önskan.

1. Joddla med siv.
2. Champange i champangetältet


Att få träffa en speciell person, kanske till och med få sova med denna.
vi får väl se imorgon.

Tror att mesta av kvällen kommer spenderas med Malin och gänget :)
Blir nog roligast så!

3 gången av låten nu.



Det känns så konstigt att känna en känsla av saknad och närhet. Det känns speciellt.
Jag ska låta känslan bestå och ta en dag i taget.
Det värsta som kan hända....




................är att någon dör.



Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback