KRÄFTSKIVA!

Idag kom jag och Malin på att vi ska ha kräftskiva.
Massor av folk har vi bjudit :)
Lekar, mat och massa alkohol.
Sjukt kul kommer det att bli ;)

Idag är jag trött.. (fy fan vad veckan går långsamt)
Jag har jobbat, körde till Höganäs och fikade med Malin på kakboden, körde till gymmet och sedan hemåt.
Lite chips, öl och tv :)

Nu är jag åter vid datorn (har ägnat kvällen åt att skicka inbjudningar)
Finns dock några till jag ska fråga.. :)

Jag är så trött.
Gah!
Kan veckan inte bara gå lite fortare?
Verkar som jag iallafall lyckats boka upp i princip hela veckan, och det kommer hända en hel del kul :)
Bara morgondagen kvar!
Jobb och träning.

Annars har det fan inte hänt mycket roligt.
Jag hade tänkt lägga in alla mina mobil bilder.. bättre lycka imorgon kanske?
Jag måste börja förbereda mig mentalt.. för att städa. Innan den 8 aug.
suck.

Borsta tänderna snart och sedan nanna.
Pussigull.



" men man måste hitta någon vettig
- sedan går det fort."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback