Losing my religion.

Sitter här efter en härligt runda på gymmet och övar lite på mina låtar inför ikväll.
Hittade en kareoke version i "losing my religion", tyvärr är den lite låg för mig :) Vi har ju höjt den så att säga.
Nu är det nog dags för "unchained melody"...
Tycker verkligen att vi valt fina låtar, nu är det bara för mig att lära mig sjunga dem.. både på ett bra men också mitt eget sätt.
Är superduper glad att de faktiskt frågade mig.
Shit, jag har bara varit med 2 ggr och jag älskar det redan :)

Pojkarna (som nog egentligen räknas som män) är väldigt trevliga, blir nog bara bättre när man lär känna dem på riktigt.
Jag tycker ju så mycket om att umgås med pojkar.
Livet blir så mycket enklare då!
Dock så har jag fått en del fantastiska tjejkompisar de senaste året, och tanken på att vissa av dem inte ska finnas nära mig längre, känns riktigt piss.
Men äkta vänskap klarar allt :D


Iiiiiiii! Jag vill bara låtarna ska sitta där nu. Känslan är det absolut viktigaste för mig....

Snart ska jag nog köra syster till Ängelholm som ska vidare till Båstad. RixFM-festivalen ju.
Hoppas bara hon kommer hem ikväll, själv vet jag inte när jag kommer hem ju.
Jobbar dock imorgon, men jag har ju varit med om värre ;)
Tänkte nog sova en liten lur innan jag fixar mig iordning.. eller ja, jag får väl duscha först antar jag! Jag behöver ju inte lukta svett iallafall.. !!

Jag tänkte just på hur mycket bilder jag har på min mobil, från hur många fester och månader som helst.
Om jag bara lagt in lite bilder kanske bloggen blivit roligare?
Jag har hört att det är bilder man tittar på och att man i princip struntar i texten.
Saken är väl den att jag mest skiter i vilket. haha.

Skulle ju inte direkt påstå att min blogg är den bästa ;) men den är åtminstone min :D

Här kommer en bild på hur man kan se ut efter att ha tränat 1,5 timme på gymmet (nu har jag dock vilat i 40 minuter)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback