Mys, mysigare, mmmmmm....

hahaha...

Shit. Kan jag bli fnittrigare?
Denna vecka har jag fan skrattat konstant hela tiden.
Överallt.
Jag gillar det ;)

Jobbet flyter. Livet flyter.
Och ölen flödar :P

Sitter med dagens första öl hemma hos Malin..
Ikväll ska vi grilla (det är sommar, det är sommar, det är sommar)
Sen blir det ännu mer öl och massa nice time.
Det är jobb imorgon, men jag har ju varit nykter i en hel vecka nu.
Dessutom är det sista dagen imorgon... sen är jag ju ledig i 2 dagar!
FY fan vad jag kommer sova.
Natten till idag innebar 3 timmars sömn, och inatt lär det väl knappast bli bättre?
Men det är det lätt värt.

Shit, jag är fan omöjligt och ovanligt glad. jag känner mig berusad hela tiden.
'Det kan bero på att jag jobbar mycket, sover lite och äter lite.
Jag har börjat vara sjukt hungrig, men så fort jag äter mår jag kasst,
Jag börjar bli irriterad på mig själv.
Jag som älskar mat.. är hungrig typ konstant!!

Imorgon skulle jag behöva träna också.. inte tränat på 2 dagar nu.
Eller iallafall inte på gym ;)
Jobbet är ju som ett 8 timmars pass egentligen. man svettas ju hela tiden.
Men, sånt som händer.



I övrigt fortsätter jag att säga dumma kommentarer och skämma ut mig.. överallt.
Men det är okej.
Bättre det!

Imorgon är det övning med bandet och sedan får vi se vart kvällen leder.
'Kanske blir det något trevligt.
Nu ska jag dricka upp min öl... känner mig redan berusad.
och sen blir det en snabb dusch!


Ha det underbart!
I know I will ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback