Och vem bestämde detta?

Vem i helvete ger dig rätten till detta?
Har du ens rätten att  fråga mig, att ens tilltala mig?

Du gör så att mitt hjärta går itu... igen.
Kan du inte bara låta mig vara?

Det finns andra personer som gör mig så lycklig, glad och positiv.
personer som vill vara med mig och tycker om mig för den jag är.
Personer som inte ständigt ljuger och tar.

Jag är så förbannat trött på det.
- men nu passar det?



Det gör det samma.
Det finns någon annan.



Jag har ont i foten fortfarande. Är rädd att det kanske är en inflammation. Jippi?!
Tänkte att jag kanske borde cykla en runda ikväll ändå, har ju inte rört mig på flera dagar.. :(
Jobbet gick bra. - åtminstone för min del.
Idag har jag känt mig väldigt opepp.
En arm och ett bröst att luta sig mot hade jag nog behövt. - men som om att jag skulle be om det.
Jag köpte ett par miss sixty skor istället :)
Det får duga som kärlek idag :)


Det finns så många saker jag vill säga.
men mina läppar är fast.
Mina tankar har stelnat.
Mina rörelser är bortblåsta.




I vilket fall: Nu blir det kaffe och kaka.
Sängen? Cykla? TV?
Imorgon är det jobb och räkafton.

Puss och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback