ojojdå!

Det är sanslöst var statistiken pekar neråt när man inte uppdaterar sin blogg hela tiden.. ojojdå!

men men, kom precis hem efter en otroligt VARM dag!

Vaknade 05:10 och var otroligt pigg. Gjorde mig iordning, lite fräschare än vanligt blev jag :)
Körde till jobb och var framme redan 6:10!
Dagen gick relativt fort, iallafall om man bortser från att jag fick göra det TRÅKIGASTE jag någonsin gjort på jobb! -suck-
Nu är dock rummen sjukt fina (de jag hann med, övriga får jag ta imorgon)
På torsdag och fredag jobbar jag 9:00 och på lördag 6:30.
Sedan är jag ledig 3 dagar.
Som det syns får jag inte jobba lika mycket som jag brukar..
men man ska vara glad för det lilla :)
Efter jobb tog jag och Malin en liten fika och efter det en liten promenad för att smälta den :)
Det var mys!


snart ska jag bege mig iväg på cykel (hör och häpna) för att köra lite Bodycombat!
Me need to work out!
Innan dess blir det nog en liten sallad, lär ju inte vara hemma förrän kl 9, ungefär..



Idag körde jag dessutom förbi ett ställe som fick mig att tänka på en viss person.
Frågan är vad jag ska göra åt det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback