Orkar jag?

Ens skriva detta inlägget?
Antagligen inte.
Jag svettades kompiöst idag på träningen. Helt sjukt.
men, jag hade både ett och annat som skulle ut ur min kropp.

GAH det kliar på kroppen hela tiden.
Jag blir galen.
Jag tänker sova.
Har inte pratat med syster.
Hon får ta första steget.

Imorgon är det obb 6.30 - 15, jobb nr 2 15 - 18, Gymmet, hem.
Sen är det fredag!
Då är jag ledig i 4 dagar :) wiee...
det är skönt att vara ledig faktiskt, då jag jag träna hur mycket jag vill. Göra vad jag vill.
Och bara tänka på mig själv.

Jag hade hoppats på något roligt på fredag.. men blev inte så.
Jag vet inte vad jag känner för längre.
Har inte lust mer.

Tänker sova nu. Palla borsta tänderna.

Mina hallon och nyttighetsdricka kan ju inte varit så skadligt.
fast måste nog gå på toaletten ändå.
suck.




Så vad händer i helgen? Något roligt förslag? =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback