Otroligt händelserik kväll!

Dagen igår gick ganska fort, efter jobb bar det av fort som tusan till Malin.
Åt en macka, snyggade till oss gick på systemet och hämtade cyklar.
Cyklade först en runda inom till Åsa, Malins mamma, som fyllde år.
Efter det vidare (i otroligt långsam takt) till Väsby!

Hemma hos Mimma var det underbart!
Tjejsnack, barn, massa dricka och god mat!
Det var en riktigt trevlig kväll.
Tycker att vi tre är ett riktigt nice gäng! Vi skrattar åt allt och ingenting, mest hela tiden.

Hennes barn var också helt underbara, och självklart blev jag, "leksamma Emma" dagisfröken.
Säg vad vi inte gjorde igår. :P


Efter många om och men kom även Mimmis man hem, Jörgen.
Shit vad kul vi hade.
Jag är helt blåslagen idag. Har märken överallt, och ont i armar/ben och på hakan :P
Men kickboxning är sjukt kul!
Jag blir så glad när jag får komplimanger för min personlighet, det är det man vill höra. :D
När andra sminkar och provar kläder, svettar jag ner mina genom att kickboxas ;)
*träning*

I vilket fall lämna vi Mimmis place vid 01:00 (tänk på att jag började jobba 6.30 imorse) Kom till Kajkanten.
Pratade med en - inte allt för munter man- som egentligen bara var för mycket. suck.
Senare träffade jag dock tre mörka män :D
Visade sig att den ena är från Kenya och vi känner samma folk. Normalt? nej! haha
ska nog ut med dem ikväll och dansa hoppas jag :)

Var hemma 03:50 och fick sova i 2 timmar.
Efter 8 timmars jobb är man ganska sliten.
Men skit i det, om 40 minuter åker jag till Helsingborg.. Ska umgås med mamma och lyssna på 60-talsmusik!

Ha en fantastisk fredag!
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback