Överambitiös.

Jo, jag brukar ju vara det ibland.
KOm nyss hem från jobb.
Har tagit ut min laptop i solen, äter morötter och dricker isvatten!
Funderarr på att cykla till Ängelholm för min teater börjar kl 19.
Kan vara skönt med lite extra motion :)

Imorse var det verkligen underbart att träna :)
En perfekt start på dagen.
Kan väl även berätta att jobbet var värre än ett träningspass idag... fy tusan vad jag svettats och stressat.

Jesus!

Men det var skönt =)
Längtar redan till imorgon! Då är det fredag, efter jobb ska jag hem till Malin och sen vidare till Mimmi från jobb :)
Grill och myskväll :)

Lördag är jag dock ledig verkar det som, Erik & jag ska inte ses frörrän på söndag. Men det kan ju vara kul att hitta på ngot kul här hemma :)
Vin och mys på gröningen kanske?
Det hade varit sjukt nice!! Eller vafan, man kanske ska följa med Malin och Johanna på Ekebofestivalen? ;)

Jag känner mig oerhört nöjd och i fin form för tillfället.
Jag hoppas innerligt att jag fortsätter såhr nu :) Men det tror jag faktiskt. har ju inte så mycket annat att lägga energi på.
Eller jo, det har jag.
vissa anser att jag inte borde ta på mig fler saker nu.. har trots allt ganska mycket att göra.
Framförallt inga nya projekt.


Shit, jag kommer bli svettig om jag ska cykla till Ängelholm. men fan vad nice.
Det är inte lönt att dividera. Det är bara att göra har jag lärt mig.
Påtal om det ska jag svara på mitt sms som jag fick vid lunch :)



Det är konstigt hur vissa människor kan få en att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback