Pirrigt.

Vissa ord får tydligt en dubbel betydelse.

Sitter just nu och läser allt om Lund.
Vad vi ska göra och liknande.
Det kommer ju vara mer än fullt upp de första 2 veckorna.
Jag känner hur det pirrar i hela kroppen.

Jag vet inte vart jag ska börja. Livet börjar ta en helt ny vändning. Och jag tycker om det, än så länge.
Det var längesen jag gjorde såhär mycket för min egen skull och mådde så bra!
Jag fnittrar i princip hela tiden, och inga hinder känns för svåra att klara av.
Idag tog jag dessutom ett steg närmre mitt vuxna liv.
Jag tvingade mig själv att göra vad jag kunde. Fast det kändes som jag redan klantat mig.
Jag förstår inte vad som hänt med mig?
Jag är så klantig ibland. Det finns nog ingen som kan säga så korkade saker, så ofta.


Sitter och försöker förstå allt jag kanske borde förstå.
Bostäder, lån, tider, kårer, nationer och allt annat.
Jag ska ju inte kunna allt direkt. Men det hade ju underlättat lite.
Jag är nervös.

Jag blir inte det så ofta... Jag är nog egentligen ganska modig i många avseende.
Men shit vad mitt hjärta har börjat slå snabbare.
Shit vad jag inte alltid känner igen mig själv.
Det händer så mycket....

Jag känner mig också lite osäker på de första dagarna i Lund.. jag har ju mina fördömda föreställningar.
Är rädd att jag kommer hamna efter eller något sådant..
men jag brukar ju inte ha några större problem med att ha 1000 saker att göra samtidigt.

Nu är klockan mycket. Ska snart bege mig till GYMMET! Dagen har spenderats på Väla för att äta lunch, sen snabbis inom Ikea, och slutligen umgåtts en del med min syster och hennes kompisar.
De är fan nice folk :)

Adjö gott folk!
Puss



Studenten är över, nu börjar det nya livet,

- som riktig student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback