Pyssla-om-mig-själv-dag.

Kom i princip nyss hem.
Har hunnit gå ut med stackars Aramiz och äta en avokade med vitlökssås.
Orka göra något jobbigt? haha

Jobb 6:30.
Elisabeth(min chef) ringer vid 9 och säger att hon inte kommer.
Då var det bara att använda sina geniknölar igen.
Jag var inte chef (Malin), men ansvarig för dagen.
Men det gick ju som vanligt bra :)

Det är nice att jobba när både Jasmina och Malin är där. Vi är sjukt kul ihop! haha
Vi skrattar typ hela tiden.
Och en massa annan skit då också förstås :D

Denna dagen har ändå gått ganska fort :)
Direkt efter jobb nr 1, gick jag till jobb nr 2.
Körde mot gymmet vid 18:00.
Och kom hem för 30 minuter sen.
Lär väl varken bli någon träning imorgon eller på lördag :/

Imorgon är det jobb, sedan hem till Malin på kaffe och göra mig iordning.
Sedan bär det av till stora staden.
Ser fram emot imorgon, allt som händer faktiskt :)

Och bara för att jag känner mig glad, men trött nu ikväll.. ska jag ha en pyssla-om-mig-själv-dag.. eller snarare kväll.
Ansiktsmask, måla naglar duscha länge och se vacker ut :)och packa såklart!
Ska direkt hem till Malin efter jobb på lördag också.. sen ska vi dricka öl och umgås :)
Så kommer inte hem förrän på söndag!
NICE!



Idag vill jag skänka en extra tanke till min älskade syster som opererats idag.
Men allt ska iallafall ha gått bra!




Hörs säkert senare ikväll!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback