SJUKT SötSugen.

Verkar som det inte finns något stopp på mig.
suck.
Men idag är sista dagen.. är ju en jäkla tur att jag tränat mycket. Hur fan hade jag annars sett ut?


Jag är sjukligt trött... jag längtar efter att få slappa.
Ligga i soffan med mysiga kläder, kramas och kolla film!
Vad har hänt med mig?

(tänkte lägga in mina mobilbilder, men insåg att jag aldrig använt sladden, måste leta)


*en stund senare*

Jag har verkligen ingen aning.. jag tror inte ens jag packat upp det ur kartongen.. men vart den är är ju en helt annan fråga.
Jobbet går segt. Hemmet går segt. Allt går typ segt.
Känns som man bara sitter och väntar.
Just nu vill jag bara åka å träna, för efter träningen kan jag sova :)
Det finns ju ingenting att göra.

Jag tror jag ska ta mig en liten tupplur.. i brist på annat kul.
Jag antar att jag ser fram emot helgen.
Får hoppas att mina planer löser sig inför imorgon, att eriks fest blir nice och att lördagen bli mys och öl :)
Lördag får bli min söndag.. alltså relativt lugn.
Ska bli skönt att snart vara ledig i några fler dagar :) Norrland, snart så!

Jag hoppas dock att där inte är så j-vla mycket kryp och smådjur.
Jag håller ju fan på att bli galen här hemma.. suck.

GE MIG LEDIGT!
- och ge mig det jag behöver mest.


 
Godnatt (för en timme)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback