spott o spe o helvete.

Jo, Emma lyckas alltid.
Jag försov mig.
STORT!

Var inte på jobb förrän kl 9:00. FYFAN!

men men, fick jobba till 16.
Direkt efter det till Fritz, jobbade till 19.
Körde direkt till gymmet och nu har jag precis duschat.

Fick ett erbjudande om bastu ikväll med Erik.. men han är lite seg på att svara.
Jag ska ju trots allt jobba imorgon igen.
6:30 - 15.
Hem, sätta min på cyklen.
Till Ängelholm !! Systemet först! sedan teaterrep.

Blir det utgång? Om inte får jag väl hänga med systers kompisar... kul?... nja.

Är lagom trött. Borde kanske bara nanna. ?!
Jag tänker inte försova mig imorgon... Jag tänker jobba min sista dag, sen är det 4 dagars ledigt, sen jobb i 5 dagar.
*nu tvingar min syster mig att dricka alkohol*

nu blir det bastu!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback