Tröttisen.

Shit. Gårdagen var trött.
Riktigt uttröttande.

Jag behöver verkligen sova, massor.
Har precis kommit hem för dagen.
Och för helgen egentligen.
Igår var det jobb efter 3 timmars sömn, repande med bandet och sedan lite vin :)
Somnade vid 2 och fick gå upp halv 11.
Körde till väla och kom nyss hem.

Har spenderat det resterande av min lön.
Ett par byxor, en kjol och en tröja.
På fredag ska jag köpa en klänning och svarta pumps :)

Vad händer egentligen på fredag? Party?
Förfest?
Jag är på, sålänge det innebär fylla. :D

Kl 19 ska jag möta Bea i stan för att dricka öl. Efter det får vi väl se..
Kanske någon som ha en eller två ideer? :)



" Jag skojar inte. Jag känner mig full. Det är liksom vitt i kanterna när jag går, precis som när folk tänker på film. "

- just nu är jag inte normal.



oerhört vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback