UTGÅNG!

Jag lyckas alltid bli trippelbokad.
men än sålänge har även det löst sig.

Har nyss plattat håret, köpt snus och duschat.
Nu är jag klar för en utekväll.
Även allt är packat fram tills måndag. Har inte tänkt komma hem förrän då :P

Imorgon är jag ledig, har känts som att den dagen aldrig skulle komma!! *wiee*
Imorgon är det party hos Erik. ska sova hos honom inatt också.
Har saknat honom massor.
Lördag ska jag dricka öl och ha massa trevligt, ska hinna inom en runda till Frida också.. som fyller 20 år idag!
GRATTIS!!

Annars har jag bara jobbat och tränat idag.. var hemma kvart i sex typ.
Kom på att jag var tvungen att köra till väla för att handla presenter.
Men nu är även det klart! :)
Och efter många om och men blev det slutligen utgång ;)

Nu är snart min vinflaska slut och det är dags att börja på ölen.
Ha en underbar kväll och helg (ifall vi inte hörs eller ses)



Jag och Bea :)



Erik! Vad gör du? ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

byter till den fjärde eller var det tredje skjortan den kvällen:P

2009-08-05 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback