Veckans andra dag, månadens tjugoförsta.

Tisdag.
Sova, godis, mat och kramp.

Jag har slarvat.
Axlen behövde vila igår, och min kramp i foten vill inte gå över.
Sträckning?
Ja, jag vet inte.
I vilket fall är det träning imorgon.. oavsett vad!

Igår var det öl med bandkillex2 samt Bea.
Var trevligt :)

Skulle fikat med Frida idag, men bytandet av nummer blev tydligen helt fel.
Kändes ju lagom kul.. :/

Nu är jag iallafall hos Malin.
Vi har ätit och nu kollar vi tv.
Imorgon är det jobb och träning.
Känns som detta kommer bli en sjukt nice vecka, och att den kommer gå fort!

Jag är glad :) Hade en mysig dag med mamma och syster på Väla och Ikea igår.. jag bestämde mig också för att handla kläder.. Tur lönen kommer på fredag :) Pumps och klänning står på inköpslistan.
Och självklart en massa, massa öl :D

Efter det får vi väl se.. jag har ju en del förhoppningar och dyligt.
men men, nu blir det annat!
Mer TV!
Puss å Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback