Adjö, adjö, adjö...

Nu ska jag... dö, dö, dö.


nej, men åtminstone sova.
Jag är trött.
Önskar att jag var någon annanstans.
men kvällen blev sen.
teatern drar ut på tiden.

Jag ska provsjunga i ett band på söndag, eftersom jag ändå inte har något annat att göra (a)!
Jag ska jobba imorgon, sedan ledig!
Imorgon hoppas jag på att få träffa Erik, ÄNTLIGEN!
Ska hinna med lite fika, sova och mys under mina lediga dagar.
kanske även städa bilen och mitt rum? (kanske)

Hade tänkt skriva ett långt och djupt inlägg idag, men för det krävs mycket mer tid och tålamod.
Ikväll är jag trött och huvudvärken kommer åter krypande.

Systeryster börjar bli sjuk igen, stackare.
Mitt och Robins utkast är skickat och det är snart midsommar.
Nästa vecka åker jag till Stockholm.
Då är det party!
Vem träffar mig där?


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback