fan också.

Tiden verkligen springer ifrån mig..
jag hinner med mycket men känns som inget.

Jag har ont i ögat.
Stressad.
HUvudvärk.
och massa annat.

Välgörenhetskvällen gick underbart igår :)
Bethesda är nu 3500 kr rikare.. (ungefär)- så fort jag skickat pengarna.

Jag är så trött.
men ska bara jobba imorgon också..
grillkväll hos Robin sen?
Lördag, bröllopssminkning och Johannas 22 årfest.
söndag: Valdag, fika och slappe..

Är sliten.. har massa projekt.
men, jag orkar inte.

Känns som jag klagar. men det gör jag inte egentligen..
jag har nog PMS!
(elin säger att det är definitivt)

Ikväll ska jag åka iväg och sova borta.
Ta hand om mig själv och bara ha det mysigt.

Imorgon är det jobb... sen helg :) (malin det klantarslet har stukat foten, död åt tengil)

PUSSIS!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback