Goddagens :)

Just nu befinner jag mig i Vallentuna hos sara :) Vi ska snart bege oss in till stan för att fika, titta och bara njuta av livet.
Vi hade nog gärna shoppat, men lönen kommer ju först imorgon (då är jag verkligen en lycklig människa) :D

Vet inte om vi ska gå ut ikväll? Tror kanske det, så det ska ju bli intressant.
Mamma bad mig dessutom att vara snäll mot stockholmspojkarna...
nja, det får vi väl se.

Tåget igår gick väl relativt fort. Var trött.. tror att jag kanske sov ett tag?!
Jag påbörjade en ny bok, "Aprilväder", skrev en dikt (som jag blev oerhört nöjd med) och allmänt bara satt rätt upp och ner.
Har fått ett eget litet rum på nedanvåningen (hennes brors gamla, som just nu är i Australien och plockar avokado)
De har en söt ´hund (som vaktat mig hela natten) samt en lite kisse.

Jag tänker ta en del bilder (och faktiskt försöka lägga upp de på nätet denna gången :P) haha

Jag har hört rykten om att de öppnat en ben and jerry's glassbar i Gamla stan! :)
Dit ska vi nu :)

Adjö mina vänner, och njut i det vackra/varma vädret!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback