Hur normalt är det egentligen?

Att sova bort hela sin lediga dag.
Kom i säng vid halv 3 efter att ha pratat med min eventuella framtida bandkamrat i 4 timmar.
Jag behöver nog inte vara så nervös, han verkar ungefär lika störd som mig :)
Ser verkligen fram emot söndag, hoppas bara att jag inte skämmer bort mig för mycket. (lite får man ju räkna med)

Jag vaknade vid halv 4. Fy fan vad jag får ångest då.
Men jag måste behövt det, annars hade jag ju vaknat?
Har vägt mig, *glad*, satte mig vid datorn och nu äter jag min soppa (dvs middag)
Vid 19 ska jag träffa Erik i Ängelholm :)
ska bli mysigt, har verkligen saknat dig!

Funderar på att gå ut i solen och ta den lilla sol som återstår idag..
Dessutom måste jag duscha och kanske städa bilen?
men vem lurar jag? så långt kommer jag ändå aldrig.

Kan ju alltid hoppas på att någon mer trevlig överraskning dyker upp :)

påtal om inget, så är chokladdessert the shit från nutrilett :) (dock utan pulverknutor) BLÄ!

Lite kaffe hade inte heller varit fel *mums*
men huvudet har ont.
Ses senare!

Puss!



God, give me a sign

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback