I ett band..

Tja!
Då kan man väl egentligen säga att jag är medlem i ett band nu.
Åtminstone typ.
Tar väl ett tag innan man är helt inne, men tror inte jag var helt värdelös iallafall.

Jobb, teater, bandrep, hem!
NU är jag trött.. imorgon är också en lång dag.
Jobb och teater..Måste verkligen packa också..
Stockholm på tisdag ju :D

Idag har jag dessutom syndat fett mycket!
Potatis och lite glass.
men det får vi ta igen imorgon :P

Jag är ganska trött. Måste duscha innan det blir sängen.
*tröttis*

Jag trodde idag att jag skulle möta mitt livskärlek.. men tror inte att jag gjorde det.
- jag vet vem min livskärlek är. Men det är fett kört.

Kanske en annan gång?
Palla bry sig ändå?
Verkar det som man har tid. Jo, tjena.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback