Jag är faktiskt sämst.

Sjukt dålig på att uppdatera.
Jag har inte orkat.
Denna vecka har varit ganska galen faktiskt.

Jag går på min diet nu, går ganska bra.
Nog gått ner 1 eller 2 kg. det märks iallafall på tuttarna.

Det har varit skolavslutning och student.
Gårdagen var regning med underbar!

Massa dricka, barnpassning, 13 cm höga skor, fosterställning och bagagelucka.
Ja, det sammanfattar lite av kvällen :P
Helt galet.

Älskar dock mina underbara vänner.
Imorgon är det jobb, och det är väl lika bra, efter det konsert.

Ska iväg nu ikväll, ut och äta sallad.
Systeryster ska ha folk hemma i huset så det är nog bäst om jag är nykter (så att säga)

Men men, måste köra om ungefär en kvart.

Ha det underbart mina vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback