"jag kommer träffa min stora kärlek"

Så brukar jag säga nu inför varje ny dag som kommer..
och det stämmer ju, en dag kommer jag träffa den personen.

Fy tusan vad kul jag hade igår.

Vi drack massa vin hemma hos Sara och snackade i typ 2 timmar om allt och ingenting.
Vi är lite sådär lagom lika har vi kommit fram till (möjligtvis att hon är lite mer kräsen när det gäller pojkar ;)
Vi tog tåget kl 23:19 till Täby (vi cyklade, eller snarare jag skjutsade Sara på pakethållaren, samtidigt som hon skrek: Snabbare, vi har bråttom, bra trampat Emma.... o.s.v. ) Vi kom iallafall fram och hann med tåget :D

Kom till Tegel! Ganska mycket folk faktiskt, kändes som medelåldern var ganska låg först, men tror den var ganska lagom ändå.. speciellt efter lite mer dricka ;)
Vi kom in 2 betala för 1 :) Det är tydligen bra att gå med Sara !!
Hann knappt in innan jag blev uppbjuden till dans.. han var kanske lite felplacerad, samt att han hade lite fel dansstil.. men det var kul. Dock blir det ju lite jobbigt när de helt plötsligt börjar förvänta sig saker.. jag hade ju gått vidare och hittat nya bekantskaper :) (so to speak)

I vilket fall kom en kille fram till mig (som också heter Per) och sa att jag hade ett cheerleader utseende. Jag bara, okej?
Det var iallafall menat som en komplimang :) En fin sådan.
Efter det snackade, dansade och drack drinkar ihop.
Han är 25, älskar att resa, bott i USA och bor nu i Danderyd och jobbar inom Telia.
Till råga på allt (vilket fick mig att stanna) var att han gissade på att jag var från Ängelholm!
hur sjukt är inte det?

I vilket fall. Nu ska jag och Sara bege oss till stan (hennes mamma kör oss) och där ska vi shoppa loss :)
Dessutom, kl 17:00 startar
www.Nelly.se  rea! GALET :)
Direkt när vi kommer hem ska vi stor shoppa där!! (också)

Ikväll blir det chill, fruktsallad i trädgården och en film kanske.
Imorgon ska vi ut i Stockholm.
Södermalm? I dont know... Per ville följa med iallafall, och han ska ha förfest :)



Kanske träffar jag min stora kärlek idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback