jaha.

Kom precis hem från "stora staden"Helsingborg... efter att ha tillbringat 2 timmar tillsammans med Bea och syster på Beach club.
Mat, dricka och gott sällskap.
jag och bea behöver inte mycket mer än varandra :P
Dessutom fick vi varsen cider gratis :)
Det är ju aldrig helt fel.. haha


*klantisar*


kanske.
jaha.


känns som mina ord är ganska överflödiga idag.
Känns som jag borde gå till mitt rum och typ städa. Lite terapi kanske?

gör just nu ett test på facebook, "when will you get pregnant"... jo för det känns ju verkligen aktuellt. haha
resultat = Januari 2011.
Jo tjena.
haha.

Jag har iallafall nya skor, och det brukar göra mig extra lycklig.

cider och rosévin har tydligen nte alltid en positiv inverkan.
morgondagen bli alltid bättre. :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback