När livet började var du helt enkelt inte där.

Nej.
Nej.
Nej.

Jag vet inte hur jag egentligen ska förklara mig själv.
Jag har dock på senare tid insett att allt inte behöver förklaras.
Vissa saker bara är.

Just nu är jag i valet och kvalet.
Jag vet att jag faktiskt måste bestämma mig.
och jag måste sluta vara så otroligt rädd för det okända.

Inatt har jag drömt en helt sjuk dröm. Jag undrar verkligen vad den försökte berätta för mig.
Vad vill du att jag ska göra?
Vad vill jag att jag ska göra?

Nu är det sommar, låt tiden flyta.
Låt dig och andra fyllas med glädje.

Jag kommer planera mina små utflykter noga, för det är trots allt dem som ger livet det där lilla extra.






Jag vill inte säga för mycket om för lite.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback