Nu är det verkligen dags...

För ett helt nytt kapitel i mitt liv.

Jag är mogen, jag är peppad och jag är FRI!



Livet ska flyta, livet ska vara positivt och livet ska vara fyllt med GLÄDJE!
- nu är det dags.


Spenderade kvällen, natten och morgonen med Erik.
Vi sov över hos hans mormor.
Världens mysigaste.
De har haft det lite jobbigt, så om man kan hålla lite sällskap gör jag gärna det :)

Körde direkt till Höganäs för att lyssna på en företagspresentation för Nu skin, och självklart, som alltid, var jag inte sen att hänga på. Man ska ta tillfället i akt när man väl får det.

Ikväll ska jag på lite teaterfest, efter det ska jag träffa Klas. Vi får väl se hur det blir med det hela..
är ganska trött för tillfället. Känner mig ganska trött på allt vad kärlek, förhållande och komplicerade killar heter.
Ge mig frihet. Ge mig glädje. Och ge mig äkta kärlek utan svartsjukedrama och andra tråkigheter.
Inte? Lämna mig i fred.

JAG LÄNGTAR IALLAFALL TILL STOCKHOLM!           - på tisdag kommer jag.






fick dock en tråkig nyhet precis. Älskade vänner, vi tänker på er. RIP *

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen, du får väl se till att bi fri då om du inte redan är det. :) Ha en trevlig midsommar. ;)

Kram

2009-06-18 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback