PARDEEYY!

Okej, helt allvarligt.
Jag dricker nog ganska mycket.
Emma är förvirrad.

kärlek? sant/falskt?

Var hos Robin igår tillsammans med Bea, Jenny och Tobbe :) Fantastiskt roligt :) Kom slutligen till stan vid 11 kanske.
och där tog genast allt det roliga slut.
Tycker inte om att gå ut.
BLÄ!

(dock när jag var ute förra helgen i Höganäs var det skit kul :)

Jag var som sagt ute igår, lagom full.
typiskt mig..
Ikväll lär det väl knappast bli bättre!
Funderar på att lägga mig på soffan å slappa i 3 timmar.. FAN vad nice :)

Har varit uppe sedan 8:00, var och sminkade en brud inför sin stora dag :) 500 kr rikare (på måndag)
Hon blev så fin så :)
Nu vill jag fan sova. trött.
ska vara hos Johanna 17:30.


vart ska jag sova inatt?
- är det allvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback