Shopping kan väl bara vara underbart :)

ja, iallafall när man blir nöjd.
Tycker dock att det är så tråkigt när affärerna bara slänger alla sina varor på ett bord.. så får man stå och leta i röran.
Då tappar jag lusten för shopping direkt. Då går jag hellre till en annan affär.. UTAN röra.
Idag handlade jag på MQ som vanligt, enbart "Stockholm" igen... :) 
Fyndade ordentligt. :D

1295 kr.. och jag fick massor!
Ett par chinos (inte rea dock)
En blå jätte fin blus-tröja (inte rea heller)
En lila jacka :) för 300 kr! kostat 1000 :D som hittat!
En kofta, en mysig och somrig för 250 kr, hade kostat 500.
+ ett guldigt armband :) Väldigt nice!

Handlade också en sportbehå på Casall (som jag dock måste byta på lördag till en mindre.. Har mina bröst krymt så mycket? :o ? ) Den kostade 399 :-, men den är typ bäst i test :)

Lyckades handla ett par rosa skor (hör och häpna, typ låga! eller helt låga, rosa gympaskor)
Lite underkläder blev det också :) Det behövde jag verkligen..
och enormt fina örhängen :)
Köpte även en liten present till Malin!
Jag tror det var allt?

En väska fattas jag dock..

Imorgon ska vi göra oss fina, ansiktsmask, ut och gå och liknande. Ska bli mys.
Senare är det party på kvällen :) Shit vad kul det ska bli!
Dessutom har jag blivit sms:ad en hel del idag också, det är alltid mysigt :)
Blev även ännu tröttare på en viss person (om det nu var möjligt?)

men skit samma, livet ändrar sig alltid i ny riktning i vilket fall. Nu ska jag ner och kolla lite mer tv, sen ska jag nog krypa till kojs och läsa lite i min bok :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback