Strålande sol :)

Jag kan väl medge att jag aldrig varit ett fan av sol och värme.. tycker mest att det är jobbigt.
Fast i och med mitt spontana år... så verkar inställningen ha ändrats lite.
Det är väl klart att sanden är jobbig, man svettas, och man bränner sig sjukt mycket över hela kroppen.. men det betyder ju trots allt sommar :)

Jag skulle vilja säga att humöret är på topp ändå.
Håller på att göra oss iordning nu, jag och syster, för att bege oss till gymmet. Efter det tar vi oss en runda till stranden på Klitter.
Det betyder Guld att få umgås med sin älskade lilla syster. Jag har tur som inte skämmer ut henne lika mycket längre ;)
Det känns som att stranden kommer vara lagom packad idag :o

Min undran är dock hur jag ska få skugga?
Jag är ju oerhört vit... och har känslig hud.

En solhatt, handduk, paraply?
löser sig.


Ha en fantastisk sommardag :)
Puss och Kram



En sommarbild från Grekland 06.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback