Syndigt.

La mig precis i min egen säng... det var ju sådär lagom längesedan sist. Under en vecka har jag hunnit att sova i 3 andras sängar... förutom min egen. (ytterligare infomation ges ej)
Kan dessutom meddela att det är syndigt varmt i min säng. Det kan bero på mitt duntäcke (som jag envisas med) eller att det helt enkelt bara är varmt?

Ikväll blev det lungt, burit upp mina saker på rummet (det är total kaos, igen), kollat ncis (tror jag det heter?) och nu är jag här. Måndagen har redan gått. Känns som veckan kommer gå ganska fort.
- jag tänker.
och känner.

Veckan kommer innehålla en hel massa.
Imorgon är det gym och strand. Kvalitetstid med syster innan hon åker till Köping på onsdag.
Onsdag - lördag förutsätter jag att det är jobb?
onsdag blir det dessutom träning.
Torsdag teater?
På fredag ska vi (eller jag och mamma) träffa Markus, Martin och Maggi. Shit vad längesen det var. Ska dessutom bli kul att höra om deras nya liv som fotbollsproffs.. samt att planera vår resa till Kenya :D
Lördag ska jag hem och mysa med Erik, och det fortsätter jag väl med på söndagen? (det beror ju på hur mycket hjälp de behöver med städningen, eftersom det blivit flyttat) Vid 18 ska jag iallafall öva med bandet för andra gången.

Låter ganska nice.

Föräldrarna åker till Norge nästa vecka, då får man ser vad som sker i hemmet då :D
Lite besök? :)
fest?
eller kanske lugn och ro :D

Nu ska jag iallafall sova, ska upp kl 9 så!
puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback