Ta chansen?

Visst måste man ta chansen?
Visst finns risken att man uppfattas som energisk, påträngande, jobbig, störig... o.s.v. :P
Men samtidigt?
Kanske inte? :D

detta gäller egentligen allt.

Kärlek, vänner, jobb, resor, organisationer... ja allt som man vill ha.
Själv är (har) jag väldigt dåligt på sånt.. Oftast låter jag saker bara försvinna, för jag är oftast för feg.
Men i och med att mitt spontana år startade, blev jag bättre även på det :)

Om jag inte frågar får jag inget svar.
Kanske önskade jag mig ett annat, men jag fick åtminstone veta!

Idag har jag varit på stranden (hör och häpna), sedan gym och nu ska jag till Beach club och dricka vin med Bea. Syster får också följa med, fast hon får nöja sig med något alkoholfritt :P

Imorgon är det gym, strand och lite städning tror jag :)

Ska försöka ta lite bilder också!
Puss!



me and sis on Christmas 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback