Vilken hemsk dröm.

Iförmiddags när jag satt på gymmet.. såg jag min "moster", och just då kom jag på vad jag drömt inatt.
Sjukare människa än mig får man fan leta efter. haha..
Jag tror egentligen att många människor skulle gilla en del av drömmen (att tre killar är kära i en samtidigt)
Det är väl snarare hur det hela slutade och liknande..
Jag tänker dock inte berätta det. haha!


Jag kan väl i princip lova och svära att denna dröm ALDRIG kommer att slå in. *får jag verkligen hoppas*
Jag tror dock att drömmen har en logisk förklaring (det måste den)
Kan ju faktiskt vara så att jag tänker lite för mycket på kärlek för tillfället?


Det är egenligen ytterligare något jag inte förstår. Varför gör jag det?
Är ju knappast så att jag skulle behöva det?
Det är ju nu det är underbart att vara singel.. Sommar, sol och korta kjolar!
- men varför längtar mitt hjärta så?

Det är vid dessa tillfällen jag är glad över att jag oftast lyssnar på förnuftet istället för på hjärtat ;)

Idag har jag och syster varit på gymmet som sagt (alla vet typ vilka vi är, och vi antar att det därför alla går, vi pratar nog för mycket) sedan bar det av till Coop för att handla frukost/lunch och sedan till stranden.
vid 14:30 körde vi åter hemåt.

Nu borde vi städa.. mitt rum står högt upp på prioriteringslistan..



Shit, häromdagen pratade jag och mamma om min framtid. Och det gör mig otroligt nervös/skraj/rädd/trött/ att jag inte vet vad jag vill. Jag har sjukt många besult att ta framåt våren.. för hösten är ju i princip redan bestämd.

Trötta mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback