- Dumma, Dumma...

Min hals börjar spöka med mig igen..
-suck på hög nivå-
Men syster har ju haft en halsböld (som tydligen smittar?)

Jag är dessutom fortfarande trött.. som alltid annars. Varför?
Jag antar att det beror på att jag alltid arbetar väldigt hårt :)

För övrigt har 4 tackat ja till min fest, 2 sagt kanske och en sagt nej.
Jag hoppas att så många som möjligt kommer :D
Alla är iallafall nästan bjudna, bara en tjej kvar (som saknar facebook!) - Hur är detta möjligt?

Axlen känns kanske lite bättre idag.. vågar dock inte hoppas för mycket, så tänker vänta och se till efter helgen.

Jag har bara varit hemma 1,5 vecka och jag vill redan göra något nytt..
Mina planer är många och även realistiska.
Tiden går dessutom sjukt snabbt när den väl börjar :P


Har också köpt ny bil.. eller snarare mamma och pappa. Jag fick inte betala något för just bilen..
däre,mot ska jag stå för skatt, försäkring och besiktning.. Men det får jag stå ut med! (inte att glömma all jäkla bensin)
Det ska iallafall bli väldigt skönt att äntligen få en bil igen :D

Blir fika idag kl 15:00... så jag måste väl snart göra mig iordning.. kanske kolla lite tv först samt plocka undan mina saker..

BYE BYE!
LATERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback