- Livets enkla leende.

Jag är nu nyduschad, mätt och lgom trött.
Kom hem från jobb och hoppade nästan direkt i min fruktansvärt fula pyjamas för att sova i min sköna säng.
Låg är till nätt och jämt kl 19, pratade med lite folk, speciellt Gabriel :) annars var det så oerhört SKÖNT att nanna.
Knäna är kassa och axlen är väl bättre än innan men knappast bra.
Mamma säger att jag måste börja träna på gymmet.
- Och jag saknar min träning sjukt mycket... men vad kan jag egentligen göra på ett gym? eller någonstans som har med träning att göra.. kan fan knappt köra bil, gå upp för en trappa... nej, kan ju knappt gå vanligt.

- Mina bröst är väldigt lena ikväll.

Jag är så fruktansvärt trött på att ha ont och att det hindrar i pincip allt i mitt liv. - suck -
Måste nog börja söka nya jobb också, mamma är ju optimist på den punkten... det är väl knappast jag.
Jag kommer ta massor av små jobb annars, jag är väldigt pengakåt... och i stort behov av dem just nu.
Om inga pengar så kommer alla mina planer gå åt skogen..

Imorgon är det jobb igen :) tillsammans med Malin (utan henne suger det dase)... Idag var jag dessutom sjukt överflödig..
Bara imorgon kvar sedan är jag ledig.

Börrjad beta av min lista idag.. Har kontaktat 6 stycken idag :) Ganska duktigt. (hittade ju lappen idag)
Imorgon åker jag med Malin hem efter jobb och efter det får vi helt enkelt se..
Finns ganska mycket som  behöver göras här hemma..

I vilket fall så borde jag sova nu!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback