älskade, älskade..

Calling card äntligen är du i min ägo!
Pappsen var snäll nog att köpa ett till mig idag, 145 minuter har jag för tillfället att spendera!

Idag var jag ledig, hör och häpna. Jag sov till 12:30 !!! Så underbart skönt det är att sova.. synd att jag gör det så sällan bara :/
Dagen har gått relativt fort, sov, städade (väldigt fint, om jag får säga det själv), gymmade, kom hem och åt panpizza och lite godis. haha.
Försökte såklart ringa Gaby! Men självklart så är hans mobil avstängd. Otur x 4 liksom?
men men.. dessutom fick jag ett analystest av Erik idag som jag också gjort..
Fattar inte hela grejen med analys.. (eller snarare så är det exakt vad jag gör)

- Att ställa samma frågor i princip hela tiden, bara på olika sätt, olika ord/meningar..
Jag lovar att det är många som inte alls reflekterar över detta..

imorgon är det jobb igen, eller snarare resten av vecka.. Mamma&pappa åker till Polen.. ensam hemma i 4 dagar (tillsammans med syster då) Kommer nog få lite besök under denna tiden?
Vet att Erik kommer och äter mat samt går igenom analysen med mig :) (tyvärr jobbar jag ju 5:30 på fredag) GAH!

Utöver allt som hänt idag ska jag upp och byta sängkläder och läsa min bibel :P
DESSUTOM gjorde jag ett test på FB idag, om vilken nationalitet jag är...
GISSA, GISSA?!?!
Jag blev AMERIKAN!!!!!!!!! va fan? Jag tycker inte ens om amerikanare.. (inte bilden av dem iallafall)

Men men, får väl bege mig till kojs nu..syster blir så arg om jag läser biblen när hon är där. haha
Puss och Kram

Här är jag och Gaby, min sista kväll i Kenya!

Kommentarer
Postat av: tessi

vaaa fan är det du säger ?? Jag ska ju bli amerikan ;) hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback