Att vakna med huvudvärk...

Usch, vaknade 5:30.. med huvudvärk.
Drog mig i 2 minuter innan jag bestämde mig för att faktiskt gå upp.

Har storstädat på jobbet idag, så dagen gick väl relativt fort.
Kom hem och brände dvd:n med bilder till Gaby, betalade en räkning plus skickade pengar till Gaby så han kan skicka mitt körkort.
Imorgon måste jag åka och handla saker som ska skickas till Kenya :)

Det verkar inte som det kommer en städfirma? Men jag vet inte...
Om så inte blir fallet lär jag väl bli erbjuden jobb sålänge jag vill... Vasva ska dessutom gå ner i timmar...
Denna månad kommer jag ha jobbat 185 timmar.. inte så mycket övertid ändå? :P
Jag fattar inte ens var timmarna kommer ifrån?

Jag står inför många val, och har ingen aning om hur jag ska göra.
Universitet - kurs?
Jobba - pengar?
Åka - när?
Jobb - vilket?
Kurs + jobb? HUR?

suck.. mina val ger mig bara mer huvudvärk..
Ska hämta syster om 1,5 timme i Ängelholm, sen ska vi träna.. BODYCOMBAT!
Imorgon är det jobb igen.. och storstädning.. suck.

Puss och Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback