Boxning på hög nivå.

Idag var det box med Håkan Brock.
Fan vad nice :)
Saken är den (jo visst, jag har gått både på box och bodycombat ganska mycket under de senaste 5 åren)
Men egentligen har jag inte tränat ordentligt sedan november förra året..
Jag skulle vilja påstå att jag är lite ur form..
Men om man kollar på dagens träning märktes det inte ALLS!
Det var mest killar och män.. (som varken var gamla eller tjocka) Men många var nog så SEGA ändå.. (inte sega på ett bra sätt utan slöa)

Jag och Elin (vilket dessutom var hennes första pass) höll ett mycket bättre och snabbare tempo.
Vi behövde knappast sätta oss ner för att vila, sluta delta eller dricka vatten hela tiden.. haha
Detta är ganska absurt.

Jag antar att jag och Elin har en enorm energi och vilja.. som många kanske inte har?
Jag peppade elin med att det var olka personer och slog på..
Elin peppade mig med dagens politik och orättvisor i Afrika.. och det verkade ju hjälpa.
Däremot blev jag chockad över min vänster.. det var sjuk start (snarare elin som var chockad.. haha)
Jag blir grymt stolt och glad.. när personer som håller på med en sport ger beröm :)
Då vet man att man är duktig.. Inga fel på tekning eller styrka :P

Annars sov jag till 12:45.. fy fan vad jag måste varit trött.. Satte mig vid datorn och fick sms av Erik.
Erik kom hit på kaffe och en liten pratstund.. vi bestämde också att vi ska ha grillfest den 17/4.. dagen innan min födelsedag :) Det kommer bli fett nice...

Idag har jag dessutom rakat benen (det behövdes verkligen) och lite annat smått och gott.
NU ikväll ska jag bara äta.. Är faktiskt ganska hungrig.

Imorgon är det bodycombat och jobb! :) (kan dock tillägga att min handled (dumma armhävningar och slag) samt min axel mår ganska kasst) Skit samma.. gör ju ont i vilket fall :O

Puss och Kram


Today I did something to Gaby :) - I miss him.


Håkan Brock!

Kommentarer
Postat av: Robin

Men Emma da, det ar ju mycket roligare om du ar Kosovo!



Men jag tror inte du vagar!



;)



PUSS

2009-03-24 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback