Det vackraste någonsin..

Idag runt 9 snåret fick jag världens finaste sms <3
Jag började nästan gråta när jag fick det.
Jag känner en sådan enorm smärta...



I vilket fall så har jag varit ute både fredag och lördag.. GÖR INTE DET om man jobbar på rustis och börjar 6.30. - död -
I vilket fall klarade jag det fint ;) Var full imorse när jag vaknade... ajaj.. är Glad att min far är så snäll och alltid kör mig :)

Jag har också kommit på hur mitt år ska se ut :)
YEAH! - Har massor av ideer.. och jag tror det kan bli toppen!

Har så mycket i huvudet att jag inte ens kan få ner det på papper.. Måste prata med en massa människor också.
Just nu är jag dock SJUKT trött och måste sova..
Senare ikväll ska jag till Malin, jobbar ju imorgonbitti igen..
 Får antagligen min bil nu i veckan :)

PLUS att jag har så frukstansvärt ont i mina knä/ben.. FY FAN. Just nu kan jag knappt gå :) Men vem orkar bry sig?

Får bli sängen nu, sen löser sig resten.
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback