Emma är naken ;D

Hejsan Hejsan :)

Jag är en rolig och kreativ tjej som tycker om kaniner och gosedjur.
Jag är även en stor fantast av eltandborstar!
Min frukost brukar bestå av chips och bananpaj, och ibland lite sirap.
Jag duschar ca 4 gånger per dag men borstar bara tänderna 3 gånger i veckan.
Jag bor hemma hos min föräldrar och är snart 32 år men jag själv tycker jag att jag är väldigt ungdomlig av mig och ser max ut som 21.
Min största idol är Zac Efron och jag älskar hårdrock.
Jag klär mig oftast i långkjol och stort tjocktröja.
Mina favorit skor är mina rosa converse och har även ett par söndriga morgon tofflor med hjärtna på.
Den bästa låten jag vet är "har du tuttarna i vädret", ni borde höra den.
På min fritid brukar jag gå till vår fritidsgård här i byn och umgås med min kära vän Otto, som snart fyller 9 år och han har tyvärr inte långt kvar! Jag köpte honom för 6 år sen av en knarkare som hette nils, en väldigt snäll kille.
Men nu måste jag gå och mata mina ödlor
Hej då och ha de bra.

Kommentarer
Postat av: Truls

..men du brukar inte knarka..el?? ledsen...

2009-03-07 @ 03:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback